نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون استروپ بررسی عملکرد شناختی مبتلایان به اختلال یادگیری ریاضی و خواندن بر اساس آزمون واکنش سنج زمان و آزمون استروپ [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-28]
  • آموزش تاب‌آوری مبتنی بر معنویت اسلامی اثربخشی آموزش مهارت‌های تاب‌آوری مبتنی بر معنویت اسلامی بر میزان رضامندی زوجیت و مؤلفه‌های تاب‌آوری معنوی در مادران با کودکان آهسته‌گام [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 60-75]
  • آموزش خلاقیت اثربخشی آموزش خلاقیت بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 96-102]
  • آموزش شناختی رفتاری اثربخشی برنامه آموزشی شناختی رفتاری بر رضامندی زوجیت و سلامت روان مادران دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 19-29]
  • آموزش کنترل خشم اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 95-106]
  • آموزش مجازی امکان‌سنجی برگزاری دوره‌های آموزش مجازی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان نابینا (با تاکید بر نیروی انسانی) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 30-40]
  • آهسته‌گام تأثیر استفاده از فعالیتها و بازیهای بدون ساختار پیش از ورود به کلاس درس بر توجه و سازگاری دانش آموزان آهسته گام [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-8]
  • آهسته گام ارزیابی مواد آموزشی برنامه درسی ریاضیات دانش آموزان آهسته گام پایه ششم دبستان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 41-54]

ا

  • ابزار وجود اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 95-106]
  • اتیسم عملکرد بالا طراحی برنامه آموزش مهارت‌های هیجان خوانی مبتنی بر نظریه ذهن و اثربخشی آن بر بهبود مهارت‌های همدلی کودکان اتیستیک با عملکرد بالا [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 34-41]
  • احساس تنهایی مقایسه احساس تنهایی در نوجوانان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی و نوجوانان عادی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-7]
  • اختلالات رفتاری هیجانی پیش بینی اختلالات رفتاری هیجانی کودکان مبتلابه صرع بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و خوش بینی والدین [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 63-72]
  • اختلالات طیف اتیسم اثربخشی آموزش مهارت‌های خودیاری بر تعاملات اجتماعی و ارتباط کودکان اختلالات طیف اتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 9-18]
  • اختلال خواندن بررسی تأثیر مداخله بازیهای زبان شناختی بر عمکلرد حافظه فعال کلامی دانش آموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 79-87]
  • اختلال در یادگیری حساب اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی- عاطفی دانش آموزان با اختلال در یادگیری حساب [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 8-16]
  • اختلال سلوک اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی در نظم جویی شناختی هیجان نوجوانان دختر دارای اختلال سلوک [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 53-67]
  • اختلال کم توجهی بیش فعالی ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ زﻣﺎن واﮐﻨﺶ و ﻋﻤﻠﮑﺮد در ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی ﭘﺮﺧﻄﺮ در ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﮐﻢﺗﻮﺟﻬﯽ ﺑﯿﺶﻓﻌﺎﻟﯽ و ﮐﻮدﮐﺎن ﻋﺎدی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 53-62]
  • اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی مقایسه احساس تنهایی در نوجوانان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی و نوجوانان عادی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-7]
  • اختلال نافرمانی مقابله‌ای اثربخشی مداخلات خانواده محور بر نشانه‌های بالینی کودکان با اختلال نافرمانی مقابله‌ای (ODD) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 87-94]
  • اختلال یادگیری کاربرد پذیری مقیاس تجدید نظر شده هوش وکسلر کودکان( ویسک ـ آر) در تشخیص اختلال یادگیری کودکان دو زبانه عربی ـ فارسی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 68-78]
  • اختلال یادگیری بررسی عملکرد شناختی مبتلایان به اختلال یادگیری ریاضی و خواندن بر اساس آزمون واکنش سنج زمان و آزمون استروپ [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-28]
  • اختلال یادگیری اثربخشی برنامۀ آموزشی پویش بر عزت‌نفس کودکان با مشکلات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 6-18]
  • ادبیات کودک اثربخشی آموزش ادبیات کودک بر مشکلات هیجانی و رفتاری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 41-49]
  • ادراک از ساختار کلاس رابطه ساختار هدفی کلاس درس با خلاقیت و با واسطه گری سبکهای تفکر در دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم شهرستان اسلامشهر [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]
  • ادراک بینایی مقایسه مهارت‌‌های ادراک دیداری و توجه انتخابی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با و بدون اختلال خواندن [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 24-33]
  • ادراک دیداری ـ حرکتی کاربرد پذیری مقیاس تجدید نظر شده هوش وکسلر کودکان( ویسک ـ آر) در تشخیص اختلال یادگیری کودکان دو زبانه عربی ـ فارسی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 68-78]
  • ادراک‌شنیداری ادراک شنیداری دانش‌آموزان با اختلال خواندن و مقایسه آن با همکلاسان عادی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 19-23]
  • ارتباط اثربخشی آموزش مهارت‌های خودیاری بر تعاملات اجتماعی و ارتباط کودکان اختلالات طیف اتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 9-18]
  • ارزیابی ارزیابی مواد آموزشی برنامه درسی ریاضیات دانش آموزان آهسته گام پایه ششم دبستان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 41-54]
  • اضطراب امتحان اثربخشی برنامه گروهی فرزند پروری مثبت بر سازگاری اجتماعی و اضطراب امتحان کودکان ناسازگار [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 95-106]
  • اضطراب ریاضی بررسی رابطه مشکلات یادگیری و حالت فراشناختی با اضطراب ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 68-78]
  • افراد با آسیب بینایی امکان‌سنجی برگزاری دوره‌های آموزش مجازی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان نابینا (با تاکید بر نیروی انسانی) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 30-40]

ب

  • بازی‌های زبان‌شناختی بررسی تأثیر مداخله بازیهای زبان شناختی بر عمکلرد حافظه فعال کلامی دانش آموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 79-87]
  • بازی‌های غیر ساختار تأثیر استفاده از فعالیتها و بازیهای بدون ساختار پیش از ورود به کلاس درس بر توجه و سازگاری دانش آموزان آهسته گام [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-8]
  • برنامه درسی ارزیابی مواد آموزشی برنامه درسی ریاضیات دانش آموزان آهسته گام پایه ششم دبستان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 41-54]
  • برنامه گروهی فرزند پروری مثبت اثربخشی برنامه گروهی فرزند پروری مثبت بر سازگاری اجتماعی و اضطراب امتحان کودکان ناسازگار [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 95-106]
  • برنامۀ پاسپورت اثربخشی برنامۀ آموزشی پویش بر عزت‌نفس کودکان با مشکلات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 6-18]
  • بهزیستی روان‌شناختی اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ روان درﻣﺎﻧﯽ ﻣﺜﺒﺖ ﻧﮕﺮ ﺑﺮ اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﻬﺰﯾﺴﺘﯽ روان ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ، ﻋﻮاﻃﻒ ﻣﺜﺒﺖ و ﮐﺎﻫﺶ ﻋﻮاﻃﻒ ﻣﻨﻔﯽ ﻣﺎدران دارای ﮐﻮدک ﺑﺎ اﺧﺘﻼل اﺗﯿﺴﻢ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]

پ

  • پرخاشگری اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 95-106]
  • پردازش‌شنیداری ادراک شنیداری دانش‌آموزان با اختلال خواندن و مقایسه آن با همکلاسان عادی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 19-23]
  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم برخودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نابینا در درس فیزیک [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 42-51]
  • پیشرفت تحصیلی رابطه هوش شناختی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ششم دبستان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 52-59]

ت

  • تشخیص زودهنگام طراحی سامانه هوشمند حمایتگر تصمیم بالینی جهت تشخیص کودکان پیش دبستانی مستعد نارساخوانی یا دیسلکسیا [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 88-95]
  • تصمیم گیری پرخطر ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ زﻣﺎن واﮐﻨﺶ و ﻋﻤﻠﮑﺮد در ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی ﭘﺮﺧﻄﺮ در ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﮐﻢﺗﻮﺟﻬﯽ ﺑﯿﺶﻓﻌﺎﻟﯽ و ﮐﻮدﮐﺎن ﻋﺎدی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 53-62]
  • تعاملات اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودیاری بر تعاملات اجتماعی و ارتباط کودکان اختلالات طیف اتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 9-18]
  • توجه تأثیر استفاده از فعالیتها و بازیهای بدون ساختار پیش از ورود به کلاس درس بر توجه و سازگاری دانش آموزان آهسته گام [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-8]
  • توجه انتخابی مقایسه مهارت‌‌های ادراک دیداری و توجه انتخابی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با و بدون اختلال خواندن [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 24-33]

ح

  • حافظه فعال بررسی تأثیر مداخله بازیهای زبان شناختی بر عمکلرد حافظه فعال کلامی دانش آموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 79-87]
  • حافظه فعال کلامی بررسی تأثیر مداخله بازیهای زبان شناختی بر عمکلرد حافظه فعال کلامی دانش آموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 79-87]
  • حالت فراشناختی بررسی رابطه مشکلات یادگیری و حالت فراشناختی با اضطراب ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 68-78]

خ

  • خلاقیت هیجانی مقایسه ناگویی هیجانی و خلاقیت هیجانی در دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 50-59]
  • خلاقیت و عزت‌نفس اثربخشی آموزش خلاقیت بر خلاقیت و عزت نفس دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 96-102]
  • خواهران و برادران بررسی خودکارآمدی در خواهران و برادرانِ کودکان آهسته گامِ با و بدون نشانگان بالینی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 13-22]
  • خود پنداره اثربخشی برنامۀ آموزشی پویش بر عزت‌نفس کودکان با مشکلات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 6-18]
  • خودپنداره بررسی ارتباط کارکردهای اجرایی با ویژگی‌های شخصیتی و خودپنداره در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 76-86]
  • خودکارآمدی بررسی خودکارآمدی در خواهران و برادرانِ کودکان آهسته گامِ با و بدون نشانگان بالینی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 13-22]
  • خودکارآمدی تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم برخودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نابینا در درس فیزیک [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 42-51]
  • خودکارآمدی / سبک‌های دلبستگی / انگیزش پیشرفت تحصیلی / دانش آموزان دبیرستانی دختر راﺑﻄﻪ ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی و ﺳﺒﮏﻫﺎی دﻟﺒﺴﺘﮕﯽ ﺑﺎ اﻧﮕﯿﺰش ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ داﻧﺶآﻣﻮزان دﺑﯿﺮﺳﺘﺎﻧﯽ دﺧﺘﺮ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 23-36]
  • خوش‌بینی پیش بینی اختلالات رفتاری هیجانی کودکان مبتلابه صرع بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و خوش بینی والدین [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 63-72]

د

  • دانش‌آموز اثربخشی شناختی-رفتاری گروهی بر عملکرد نوشتن دیکته دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال یادگیری دیکته [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 73-84]
  • دانش‌آموزان آهسته‌گام تاثیر آموزش مهارت‌ زندگی بر کفایت اجتماعی دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 60-67]
  • دانش‌آموزان با آسیب شنوایی اثربخشی برنامه آموزشی شناختی رفتاری بر رضامندی زوجیت و سلامت روان مادران دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 19-29]
  • دانش‌آموزان تیزهوش مقایسه ناگویی هیجانی و خلاقیت هیجانی در دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 50-59]
  • دانش آموزان نابینا اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم برخودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نابینا در درس فیزیک [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 42-51]
  • درس فیزیک اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم برخودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نابینا در درس فیزیک [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 42-51]
  • درمان شناختی‌رفتاری اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ درﻣﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﯽرﻓﺘﺎری ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻣﻌﻨﻮﯾﺖ ﺑﺮ ﺗﺎب آوری و رﺿﺎﯾﺖ از زﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎدران دارای ﮐﻮدک آﻫﺴﺘﻪﮔﺎم [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-12]
  • درمان شناختی-‌رفتاری اثربخشی شناختی-رفتاری گروهی بر عملکرد نوشتن دیکته دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال یادگیری دیکته [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 73-84]
  • دیابت نوع یک پیش بینی کیفیت زندگی مادران دارای کودک مبتلابه دیابت بر مبنای مؤلفه های راهبردهای مقابلهای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 88-93]
  • دیکته اثربخشی شناختی-رفتاری گروهی بر عملکرد نوشتن دیکته دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال یادگیری دیکته [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 73-84]

ذ

  • ذهن آگاهی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی- عاطفی دانش آموزان با اختلال در یادگیری حساب [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 8-16]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای پیش بینی کیفیت زندگی مادران دارای کودک مبتلابه دیابت بر مبنای مؤلفه های راهبردهای مقابلهای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 88-93]
  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم برخودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نابینا در درس فیزیک [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 42-51]
  • رضامندی زوجیت اثربخشی برنامه آموزشی شناختی رفتاری بر رضامندی زوجیت و سلامت روان مادران دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 19-29]
  • رضامندی زوجیت اثربخشی آموزش مهارت‌های تاب‌آوری مبتنی بر معنویت اسلامی بر میزان رضامندی زوجیت و مؤلفه‌های تاب‌آوری معنوی در مادران با کودکان آهسته‌گام [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 60-75]
  • رضایت از زندگی پیش بینی رضایت از زندگی بر اساس سبکهای مقابلهای و سخت رویی در مادران کودکان آهسته گام [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 85-94]
  • روان‌درمانی مثبت‌نگر اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ روان درﻣﺎﻧﯽ ﻣﺜﺒﺖ ﻧﮕﺮ ﺑﺮ اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﻬﺰﯾﺴﺘﯽ روان ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ، ﻋﻮاﻃﻒ ﻣﺜﺒﺖ و ﮐﺎﻫﺶ ﻋﻮاﻃﻒ ﻣﻨﻔﯽ ﻣﺎدران دارای ﮐﻮدک ﺑﺎ اﺧﺘﻼل اﺗﯿﺴﻢ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
  • ریاضیات ارزیابی مواد آموزشی برنامه درسی ریاضیات دانش آموزان آهسته گام پایه ششم دبستان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 41-54]

ز

  • زمان واکنش ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ زﻣﺎن واﮐﻨﺶ و ﻋﻤﻠﮑﺮد در ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮی ﭘﺮﺧﻄﺮ در ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﮐﻢﺗﻮﺟﻬﯽ ﺑﯿﺶﻓﻌﺎﻟﯽ و ﮐﻮدﮐﺎن ﻋﺎدی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 53-62]

س

  • سازگاری تأثیر استفاده از فعالیتها و بازیهای بدون ساختار پیش از ورود به کلاس درس بر توجه و سازگاری دانش آموزان آهسته گام [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-8]
  • سازگاری اجتماعی اثربخشی برنامه گروهی فرزند پروری مثبت بر سازگاری اجتماعی و اضطراب امتحان کودکان ناسازگار [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 95-106]
  • سازگاری اجتماعی- عاطفی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی- عاطفی دانش آموزان با اختلال در یادگیری حساب [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 8-16]
  • سامانه حمایتگر تصمیم بالینی طراحی سامانه هوشمند حمایتگر تصمیم بالینی جهت تشخیص کودکان پیش دبستانی مستعد نارساخوانی یا دیسلکسیا [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 88-95]
  • سبکهای تفکر و خلاقیت رابطه ساختار هدفی کلاس درس با خلاقیت و با واسطه گری سبکهای تفکر در دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم شهرستان اسلامشهر [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]
  • سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده رابطه ابعاد فرزندپروری ادراک‌شده با سبک‌های مقابله‌ای و مقایسه آن بین دختران نوجوان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 30-40]
  • سبک‌های مقابله‌ای پیش بینی رضایت از زندگی بر اساس سبکهای مقابلهای و سخت رویی در مادران کودکان آهسته گام [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 85-94]
  • سبک‌های مقابله‌ای رابطه ابعاد فرزندپروری ادراک‌شده با سبک‌های مقابله‌ای و مقایسه آن بین دختران نوجوان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 30-40]
  • سخت‌رویی پیش بینی رضایت از زندگی بر اساس سبکهای مقابلهای و سخت رویی در مادران کودکان آهسته گام [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 85-94]
  • سلامت روان اثربخشی برنامه آموزشی شناختی رفتاری بر رضامندی زوجیت و سلامت روان مادران دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 19-29]

ش

ع

  • عاطفه مثبت و منفی اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ روان درﻣﺎﻧﯽ ﻣﺜﺒﺖ ﻧﮕﺮ ﺑﺮ اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﻬﺰﯾﺴﺘﯽ روان ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ، ﻋﻮاﻃﻒ ﻣﺜﺒﺖ و ﮐﺎﻫﺶ ﻋﻮاﻃﻒ ﻣﻨﻔﯽ ﻣﺎدران دارای ﮐﻮدک ﺑﺎ اﺧﺘﻼل اﺗﯿﺴﻢ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
  • عملکرد شناختی بررسی عملکرد شناختی مبتلایان به اختلال یادگیری ریاضی و خواندن بر اساس آزمون واکنش سنج زمان و آزمون استروپ [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-28]

ف

  • فرایندهای ارتباطی خانواده پیش بینی اختلالات رفتاری هیجانی کودکان مبتلابه صرع بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و خوش بینی والدین [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 63-72]

ک

  • کارکردهای اجرایی بررسی ارتباط کارکردهای اجرایی با ویژگی‌های شخصیتی و خودپنداره در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 76-86]
  • کاشت حلزون اثربخشی اقدامات موسیقی‌درمانی در افزایش توانایی مهارت خواندن در کودکان دبستانی کاشت حلزون [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 79-87]
  • کفایت اجتماعی تاثیر آموزش مهارت‌ زندگی بر کفایت اجتماعی دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 60-67]
  • کودکان آهسته‌گام بررسی خودکارآمدی در خواهران و برادرانِ کودکان آهسته گامِ با و بدون نشانگان بالینی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 13-22]
  • کودکان بد‌سرپرست اثربخشی آموزش ادبیات کودک بر مشکلات هیجانی و رفتاری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 41-49]
  • کودکان بی‌سرپرست اثربخشی آموزش ادبیات کودک بر مشکلات هیجانی و رفتاری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 41-49]
  • کودکان دوزبانه عربی ـ فارسی کاربرد پذیری مقیاس تجدید نظر شده هوش وکسلر کودکان( ویسک ـ آر) در تشخیص اختلال یادگیری کودکان دو زبانه عربی ـ فارسی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 68-78]
  • کودکان مستعد طراحی سامانه هوشمند حمایتگر تصمیم بالینی جهت تشخیص کودکان پیش دبستانی مستعد نارساخوانی یا دیسلکسیا [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 88-95]
  • کودکان مصروع پیش بینی اختلالات رفتاری هیجانی کودکان مبتلابه صرع بر اساس فرایندهای ارتباطی خانواده و خوش بینی والدین [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 63-72]
  • کیفیت زندگی پیش بینی کیفیت زندگی مادران دارای کودک مبتلابه دیابت بر مبنای مؤلفه های راهبردهای مقابلهای [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 88-93]

م

  • مادران اثربخشی برنامه گروهی فرزند پروری مثبت بر سازگاری اجتماعی و اضطراب امتحان کودکان ناسازگار [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 95-106]
  • مادران دارای کودک آهسته‌گام اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ درﻣﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﯽرﻓﺘﺎری ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻣﻌﻨﻮﯾﺖ ﺑﺮ ﺗﺎب آوری و رﺿﺎﯾﺖ از زﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎدران دارای ﮐﻮدک آﻫﺴﺘﻪﮔﺎم [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-12]
  • مادران دارای کودکان آهسته گام پیش بینی رضایت از زندگی بر اساس سبکهای مقابلهای و سخت رویی در مادران کودکان آهسته گام [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 85-94]
  • مادران کودک اتیسم اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ روان درﻣﺎﻧﯽ ﻣﺜﺒﺖ ﻧﮕﺮ ﺑﺮ اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﻬﺰﯾﺴﺘﯽ روان ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ، ﻋﻮاﻃﻒ ﻣﺜﺒﺖ و ﮐﺎﻫﺶ ﻋﻮاﻃﻒ ﻣﻨﻔﯽ ﻣﺎدران دارای ﮐﻮدک ﺑﺎ اﺧﺘﻼل اﺗﯿﺴﻢ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
  • مادران کودکان آهسته‌گام اثربخشی آموزش مهارت‌های تاب‌آوری مبتنی بر معنویت اسلامی بر میزان رضامندی زوجیت و مؤلفه‌های تاب‌آوری معنوی در مادران با کودکان آهسته‌گام [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 60-75]
  • مداخلات خانواده‌محور اثربخشی مداخلات خانواده محور بر نشانه‌های بالینی کودکان با اختلال نافرمانی مقابله‌ای (ODD) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 87-94]
  • مشکلات جسمی- حرکتی اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 95-106]
  • مشکلات رفتاری اثربخشی آموزش ادبیات کودک بر مشکلات هیجانی و رفتاری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 41-49]
  • مشکلات هیجانی اثربخشی آموزش ادبیات کودک بر مشکلات هیجانی و رفتاری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 41-49]
  • مشکلات یادگیری بررسی رابطه مشکلات یادگیری و حالت فراشناختی با اضطراب ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 68-78]
  • معنویت اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ درﻣﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﯽرﻓﺘﺎری ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻣﻌﻨﻮﯾﺖ ﺑﺮ ﺗﺎب آوری و رﺿﺎﯾﺖ از زﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎدران دارای ﮐﻮدک آﻫﺴﺘﻪﮔﺎم [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-12]
  • مقیاس ویسک ـ آر کاربرد پذیری مقیاس تجدید نظر شده هوش وکسلر کودکان( ویسک ـ آر) در تشخیص اختلال یادگیری کودکان دو زبانه عربی ـ فارسی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 68-78]
  • مهارت ارتباطی اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی در نظم جویی شناختی هیجان نوجوانان دختر دارای اختلال سلوک [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 53-67]
  • مهارت خواندن اثربخشی اقدامات موسیقی‌درمانی در افزایش توانایی مهارت خواندن در کودکان دبستانی کاشت حلزون [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 79-87]
  • مهارت‌ زندگی تاثیر آموزش مهارت‌ زندگی بر کفایت اجتماعی دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 60-67]
  • مهارت‌های خودیاری اثربخشی آموزش مهارت‌های خودیاری بر تعاملات اجتماعی و ارتباط کودکان اختلالات طیف اتیسم [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 9-18]
  • مهارت‌های زندگی امکان‌سنجی برگزاری دوره‌های آموزش مجازی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان نابینا (با تاکید بر نیروی انسانی) [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 30-40]
  • مواد آموزشی ارزیابی مواد آموزشی برنامه درسی ریاضیات دانش آموزان آهسته گام پایه ششم دبستان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 41-54]
  • موسیقی‌درمانی اثربخشی اقدامات موسیقی‌درمانی در افزایش توانایی مهارت خواندن در کودکان دبستانی کاشت حلزون [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 79-87]

ن

  • نارساخوانی طراحی سامانه هوشمند حمایتگر تصمیم بالینی جهت تشخیص کودکان پیش دبستانی مستعد نارساخوانی یا دیسلکسیا [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 88-95]
  • نارساخوانی ادراک شنیداری دانش‌آموزان با اختلال خواندن و مقایسه آن با همکلاسان عادی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 19-23]
  • نارساخوانی مقایسه مهارت‌‌های ادراک دیداری و توجه انتخابی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با و بدون اختلال خواندن [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 24-33]
  • ناگویی هیجانی مقایسه ناگویی هیجانی و خلاقیت هیجانی در دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 50-59]
  • نشانه بالینی اثربخشی مداخلات خانواده محور بر نشانه‌های بالینی کودکان با اختلال نافرمانی مقابله‌ای (ODD) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 87-94]
  • نظریه ذهن طراحی برنامه آموزش مهارت‌های هیجان خوانی مبتنی بر نظریه ذهن و اثربخشی آن بر بهبود مهارت‌های همدلی کودکان اتیستیک با عملکرد بالا [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 34-41]
  • نظم جویی شناختی هیجان اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی در نظم جویی شناختی هیجان نوجوانان دختر دارای اختلال سلوک [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 53-67]
  • نوجوان اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی در نظم جویی شناختی هیجان نوجوانان دختر دارای اختلال سلوک [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 53-67]
  • نوجوان مقایسه احساس تنهایی در نوجوانان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی و نوجوانان عادی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-7]
  • نوجوانان تیزهوش رابطه ابعاد فرزندپروری ادراک‌شده با سبک‌های مقابله‌ای و مقایسه آن بین دختران نوجوان تیزهوش و عادی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 30-40]

و

  • واکنش سنج زمان بررسی عملکرد شناختی مبتلایان به اختلال یادگیری ریاضی و خواندن بر اساس آزمون واکنش سنج زمان و آزمون استروپ [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 17-28]
  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی ارتباط کارکردهای اجرایی با ویژگی‌های شخصیتی و خودپنداره در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 76-86]

ه

  • همدلی طراحی برنامه آموزش مهارت‌های هیجان خوانی مبتنی بر نظریه ذهن و اثربخشی آن بر بهبود مهارت‌های همدلی کودکان اتیستیک با عملکرد بالا [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 34-41]
  • هوش شناختی رابطه هوش شناختی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ششم دبستان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 52-59]
  • هوش هیجانی رابطه هوش شناختی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ششم دبستان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 52-59]
  • هیجان خوانی طراحی برنامه آموزش مهارت‌های هیجان خوانی مبتنی بر نظریه ذهن و اثربخشی آن بر بهبود مهارت‌های همدلی کودکان اتیستیک با عملکرد بالا [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 34-41]